15 000 Ft
Bp. összes kerületébe: 3 400 Ft + ÁFA
Fix időpontokra nem tudunk szállítani.
Bővebben a Gyakori kérdések között kaphatsz választ.
Szállítás 24 órán belül, vagy kérésednek megfelelően egy előre egyeztetett időpontban
Mindig friss virágokat szállítunk ki
Elfogyott
B. Lilla
Gyönyörű csokrot készített nekem Kinga, az anyák napi felfordulásban is nagyon türelmes és figyelmes volt azzal kapcsolatban, hogy pontosan milyen csokrot szeretnék. Anyukám nagyon boldog volt, köszönöm 🤍🤍
K. Petra
Mesés virágüzlet, cserepes és vágott virágok széles választéka, művészi kompozíciók és dekorációk, ráadásul barátságos, segítőkész kiszolgálás. Ha megfizethető áron kerestek minőséget, szívből ajánlom Kingát, akármilyen alkalomról van szó, vagy „csak úgy” is!
I. Dorottya
Szívből ajánlom ezt a helyet, azoknak akik valami egyedi és különleges virágdekorációval szeretnék meglepni szeretteiket, vagy akár saját magukat. Ebben a virágboltban garantált a kedves kiszolgálás.
Az üzletünkben minden nap friss virágból készítjük különleges és egyedi csokrainkat. Szálas virágoktól kezdve a cserepes virágokon át a design termékekig nálunk mindenféle virágkölteményt megtalálsz.
Minden megrendelt meglepetés csokrot frissen készítünk, a megrendelésben szereplő kérések figyelembevételével. A csokor szállítását nyitvatartási időben 24 órán belül tudjuk vállalni Budapest területén.
Ha saját célra rendelsz, a szállítást kérheted egy általad előre megadott napra is vagy keresd fel üzletünket!
Fontos!
Futáraink hétköznap 08:00-18:00-ig szállítanak ki, normál áron. (Normál ár az, amit rendeléskor látsz a szállítási költségnél.) 18:00 utáni idő már feláras.
Mi a felár? 100% felárat számolunk fel 18:00 után, mert a futáraink munkaideje lejár. Túlórázniuk kell, így ezért van ez a fránya felár…
Ami sajnos igaz hétvégére is! Ott is 100% felárral szállítanak ki.
„Reggel 8-ra szeretném kiszállítani!” Semmi probléma, de kérjük még előtte való nap 17:00-ig ezt jelezd nekünk.
Még egy fontos!
Fix időpontra nem tudjuk 100%-ra pontosan kivinni!
Azaz „Szia, 11:15-re kérem!” Ilyen kívánságokat nem mindig sikerül teljesítenünk, mert a futáraink több címmel dolgoznak, és persze a dugós belvárosról beszélünk…
Mit tudunk tenni? 8:00-12:00, vagy 12:00-18:00-ig – erre a két időintervallumban tudjuk vállalni a kiszállítást, megrendelés előtt kérjük ezt vedd figyelembe.
Előfizetés esetén: Hétfőn szállítjuk ki a termékeket.
Ezzel kapcsolatban részletekért keress minket.
Sikertelen kézbesítés esetén telefonon egyeztetünk a csokor további sorsáról. Amennyiben a csokor kézbesítésének sikertelensége a címzett visszautasításából ered, az elkészített csokor árát visszatéríteni nem tudjuk.
Ill. a szállítási költséget sem tudjuk jováírni. Potyán ment ki a futár.
Amennyiben a csokrot nem tudjuk vállalni, a megrendelést emailben visszautasítjuk, és az előre megfizetett összeget 14 napon belül megtérítjük.
Bankkártyás fizetés: Ingyenesen és regisztráció nélkül fizethetsz a bankkártyáddal a webáruházunkban és üzletünkben egyaránt.
Készpénzes fizetés: Készpénzzel kizárólag üzletünkben tudsz fizetni. Rendeld meg a terméket és a Pénztárnál jelöld az Átvételt üzletünkben lehetőséget, hogy készpénzzel vásárolhass. Ebben az esetben 1 napon belül várunk a megrendelt csomagért, a termékek jellegzetessége miatt.
Az elkészített csokrok mindig friss virágból készülnek. Minden egyes csokor egyedi és megismételhetetlen, a megítésése szubjektív, így ha a csokorral nem vagy elégedett, arra az esetre nem vállalunk pénzvisszatérítést.
Amennyiben a csokor vagy a rendelt termék szállítás közben sérül, ebben az esetben kérjük küld vissza futárunkkal és jelezd emailen az info@blooming.hu email címre. Fontos: Mindig bontsd ki a csomagot átvételkor! Az átvételt követően további reklamációt nem fogadunk el!
és értesülj mindig elsők között aktuális ajánlatainkról, kedvezményeinkről, workshop programjainkról.